lauantai 2. helmikuuta 2013

Kankaaton Kuukausi 3

Tällaiset fiilikset oli 1.9.2012 kun KK2 oli selätetty..
 "Elokuun 1. päivä punnitsin kangaslaatikkoni ja ne painoivat 29 kiloa ..
 ..uudelleen punnitut laatikkoni (jotka kaikki muuten menevät kiinni) painavat 17,4kg!!"


 Jep jep.


Punnitsin tänään nuo samaiset laatikot. Tai no - taitaa niitä olla 1 enemmän (mutta ei enempää kuin 2..) Kasan päälle heitin tilkkupussini(säkkini) - niin sen mitä lupasin etten anna kerääntyä...


Grand total 35,2kg + muutamia matkalla, joten pyöristetään 36kg.


Mitäää? Viidessä kuukaudessa olen TUPLANNUT kangasmääräni? Eihän mulla edes ole paljon mitään.. Mutta joku roti tähän on taas saatava! Nimi on kankaattoman osallistujalistassa ja pankkitunnukset siirretty kauemmas tietokoneesta mahdollisten napsuttelukriisien varalta. Toivon että saisin mahdollisimman paljon tälläkin kertaa ommeltua ajatuksen asteella olevia projekteja valmiiksi!

Henkilökohtaisia tavoitteita on muutama.

-tilkkusäkki pois
-käytettävä ainakin 2 kangasta UFO-laatikosta
-selvitä nyt hyvä nainen tuo kaavasotku!



Heti aamulla surrutin kaksi pikaista suikalehametta, tiikerissä 9 suikaletta, Taikametsä-Leenan kukassa 8.

(Suikaleen korkeus 25 cm, yläreuna 6,5 ja alareuna 18cm, vyötäröresori 15x40cm - käyttäjä 2,5v kaupanvaatteissa koossa 92cm)



2 kommenttia:

  1. Eihän sulla ole edes paljon kangasta! Mä joskus taannoin (3½v sitten) tein osittaisen punnituksen kangasvarastooni ja lukemat oli hävyttämät 65kg. Niin.. ja ei ne varastot tässä ajassa ainakaan pienentyneet ole!!
    Mutta Tsemppiä urakkaan. Musta ei tuohon ole - ei edes tällä varastolla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kaipaan sitä että tiedän kaikista kankaista mitä niistä tulee. Siihen mä olen aina pyrkinyt, etten osta kangasta jollei sille ole käyttökohde valmiina :P

      Poista